سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بنده گناه می کند، پس دانشی را که پیشترمی دانسته، از یاد می برد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
متن عاشقانه
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» اس ام ا س های جدید

زمستان گاز نداشتیم بــــــهار برق نداریم تابستان آب نخواهیم داشت و پایـــــیزهم تلفن

با تشکر از همه دست اندرکاران!

*************

پرسید چون دوستم داری بهم نیاز داری ؟ یا چون بهم نیاز داری دوستم داری ؟ بهش گفتم چون دوستت دارم بی نیازترینم .

*************

کسی که باورت داره همیشه 1 قدم جلوتر از کسی که دوست داره.

*************

دوری از انسانهایی که دوستشان می داریم بی فایده است. زمان به ما نشان خواهد داد که جایگزینی برای آنها نخواهیم یافت

*************

راز عشق را در نگاهت باز کن
عشق من را در دلت آغاز کن
گر هوس کردی مرا در نزد خود
یک اس ام اس بده از ما یاد کن

*************

بهترین ترانه رو من از چشمای تو می سازم... تو قمار زندگیمون تو نباشی من میبازم... با تو من مالک دنیام... بی خیال غربت غم بی خیال نور فردام...

*************

قلب ها دریچه ی نفوذند و صادقانه نفوذ کردن پایدارترین مهمانی است

*************

بشر به خوشبختی خیلی زود عادت می کند و چون خیلی زود عادت می کند خیلی زود هم فراموش می کند که خوشبخت است .

*************

بازیچه دست یار بودن عشق است در پنجه غم شکار بودن عشق است در محکمه ای که یار باشد قاضی محکوم طناب دار بودن عشق است

*************

بنال ای دل که درد عشق آرد بمیر ای دل که مرگ زندگانی است دلی خواهم که از درد عشق بنالد اشک ریزد

*************

هر شهری یه شاهی داره و هر شاهی یه تاجی... پس ما شاه هستیم و شما تاج سر!!



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اصغر ( دوشنبه 87/12/26 :: ساعت 9:5 صبح )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دکتر شریعتی
سلام
اس ام ا س های جدید
سلام
دکترشریعتی
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 0
>> بازدید دیروز: 2
>> مجموع بازدیدها: 36536
» درباره من

متن عاشقانه

» آرشیو مطالب
داستان
زمستان 1387

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب