سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اى پسر آدم اندوه روز نیامده‏ات را بر روز آمده‏ات میفزا که اگر فردا از عمر تو ماند ، خدا روزى تو را در آن رساند . [نهج البلاغه]
متن عاشقانه
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» سلام

سلام امروز 26/12/1387بعد از چند روز وقت کردم که دوباره اپ کنم

اره دیگه دوست ندارم اسم اون یارورو بیارم دیگه حالم ازش بههم میخوره

اره اون دخترایی که ترم اول دانشگاهن انگاری از دماغ فیل افتادن اصلان به اونا نبایدبه اونا رو بدین

حالا میخوام یه شعر بگم:

 بازیچه دست یار بودن عشق است



 

در پنجه خود شکار بودن عشق است



 

در محکمه ای که یار قاضی باشد



 

محکوم طناب یار بودن عشق است

 

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » اصغر ( دوشنبه 87/12/26 :: ساعت 8:57 صبح )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

دکتر شریعتی
سلام
اس ام ا س های جدید
سلام
دکترشریعتی
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 0
>> بازدید دیروز: 4
>> مجموع بازدیدها: 36431
» درباره من

متن عاشقانه

» آرشیو مطالب
داستان
زمستان 1387

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب